Avem o experiență de 70 de ani în industria produselor și a sănătății
Farmasi aduce bucurie în casele oamenilor prin produsele sale, în 125 de țări și ajunge la 350 milioane de cumpărători de pe tot globul.
Călătoria noastră a început cu mai bine de jumătate de secol în urmă, avându-l ca erou principal pe Doctorul Cevdet Tuna. Încă din 1950, când Dr.C. Tuna a facut primii pași în industria sănătății și a frumuseții, Farmasi rămâne o companie de top atât pentru clienții săi cât și pentru partenerii de afaceri. Aflată în Omerli, Istanbul, înconjurată de păduri, unitatea de producție Farmasi se bucură să asigure un portofoliu de peste 2000 de produse de calitate.
Fabrica este situată pe un teren cu o suprafață de 360 000 m2 și este formată din 7 unități integrate care folosesc tehnologie de ultimă generație pentru a produce produse de îngrijire personală, machiaj, parfumuri și are un mare plus, deoarece își fabrică singuri propriile ambalaje din materiale plastice și tuburi laminate.
De asemenea, deține brandurile cu produse dermatocosmetice Dr. C. Tuna, produsele BIO de curățenie Mr. Wipes și gama Nutriplus pentru wellness. Fiecare produs Farmasi este fabricat la cele mai înalte standarde și certificat de companii internaționale și laboratoare internaționale precum GMP, HALAL și ISO 9001.
Succesul Farmasi în vânzarea de tip retail a produselor de înfrumusețare nu a încetinit ritmul de crește al companiei. Însă, în 2010, consiliul de administrație al Farmasi a decis să pătrundă în lumea companiilor de tip MLM (Multi Level Marketing). Astăzi este una dintre companiile de vânzări directe cu cea mai rapidă creștere, având 3 milioane de Consultanți în întreaga lume.
Actualul președinte al consiliului, Omer Hakan Tuna, privește această nouă strategie ca pe o schimbare în viețile oamenilor, oferindu-le posibilitatea de a obține câștiguri în bani.
Astfel, cu Farmasi Multi Level Marketing chiar și oamenii obișnuiți pot câștiga sume de bani la care altfel nu ar fi avut acces. Prima experiență de acest fel a început în Turcia, în anul 2010.
Acum, Farmasi MLM există în 25 de țări pentru a îndeplini visele Consultanților și pentru a le oferi posibilități de câștiguri nelimitate în mod permanent. Cu o structură foarte dinamică, Farmasi își conturează cu ușurință strategia și lansează constant produse noi pentru a fi cu un pas înaintea concurenților. Sprijinită de 3 generații din Familia Tuna, Farmasi își atinge obiectivele și continuă să crească într-un mod spectaculos, schimbând zi de zi sute și mii de vieți.
Despre
Farmasi

Certificate
Toate produsele sunt realizate conform rețetelor Dr. C. Tuna...

Istorie
tradiția familiei Tuna care a pus bazele acestui concept în 1950...

Dr. C. Tuna
Oamenii își petrec toată viața încercând să aducă o schimbare...

De ce Farmasi
Farmasi este alegerea ideala: produse dermatocosmetice...

FARMASI
Vezi noul
catalog Farmasi
