Istorie

Cifrele de mai jos arată un succes categoric, Farmasi mai înseamnă și tradiția familiei Tuna care a pus bazele acestui concept în 1950 și de atunci 3 generații au contribuit la dezvoltarea companiei.
  • 1923S-a născut Dr. C. Tuna

  • 1941 Dr. C. Tuna a absolvit Facultatea de medicină Goethe din Germania

  • 1950 Dr. C. Tuna a început să creeze propriile formule

  • 2004 A fost lansat brandul FARMASI

  • 2009 Anul apariției brandului Dr. C. Tuna

  • 2010 Farmasi a devenit companie de vânzări directe în Turcia

  • 2014Anul apariției brandului Mr. Wipes.

  • 2015 Anul apariției brandului Nutriplus

  • 2016 Farmasi acopera 16 piețe cu un model de business de vânzări directe

  • 2017 Fondatorul companiei, Dr. C. Tuna, a încetat din viață

  • 2017 Farmasi acoperă 24 piețe cu un model de business de vânzări directe

  • 2018 Produsele Farmasi sunt disponibile în 125 de țări

  • 2018 Farmasi acoperă 25 piețe cu un model de business de vânzări directe

  • 2019 Farmasi lansează modelul de business de vânzare directă în România

Pe mine aceste valori m-au convins să spun DA pentru afacerea Farmasi.

Atunci am luat cea mai importantă decizie din viața mea.

Hai și tu în comunitatea noastră!



Despre

Farmasi



Certificate


Toate produsele sunt realizate conform rețetelor Dr. C. Tuna...



Istorie


tradiția familiei Tuna care a pus bazele acestui concept în 1950...



Dr. C. Tuna


Oamenii își petrec toată viața încercând să aducă o schimbare...



De ce Farmasi


Farmasi este alegerea ideala: produse dermatocosmetice...




FARMASI

Vezi noul
catalog Farmasi



Te ajutam sa dezvolti o afacere globala in Romania, Moldova, Anglia, Spania, SUA, Canada, Mexic, Columbia, Italia și Franța.Hai in comunitatea in care ne pasa de tine!
+