Cifrele de mai jos arată un succes categoric, Farmasi mai înseamnă și tradiția familiei Tuna care a pus bazele acestui concept în 1950 și de atunci 3 generații au contribuit la dezvoltarea companiei.
1923S-a născut Dr. C. Tuna
1941 Dr. C. Tuna a absolvit Facultatea de medicină Goethe din Germania
1950 Dr. C. Tuna a început să creeze propriile formule
2004 A fost lansat brandul FARMASI
2009 Anul apariției brandului Dr. C. Tuna
2010 Farmasi a devenit companie de vânzări directe în Turcia
2014Anul apariției brandului Mr. Wipes.
2015 Anul apariției brandului Nutriplus
2016 Farmasi acopera 16 piețe cu un model de business de vânzări directe
2017 Fondatorul companiei, Dr. C. Tuna, a încetat din viață
2017 Farmasi acoperă 24 piețe cu un model de business de vânzări directe
2018 Produsele Farmasi sunt disponibile în 125 de țări
2018 Farmasi acoperă 25 piețe cu un model de business de vânzări directe
2019 Farmasi lansează modelul de business de vânzare directă în România

Pe mine aceste valori m-au convins să spun DA pentru afacerea Farmasi.
Atunci am luat cea mai importantă decizie din viața mea.
Hai și tu în comunitatea noastră!
Despre
Farmasi

Certificate
Toate produsele sunt realizate conform rețetelor Dr. C. Tuna...

Istorie
tradiția familiei Tuna care a pus bazele acestui concept în 1950...

Dr. C. Tuna
Oamenii își petrec toată viața încercând să aducă o schimbare...

De ce Farmasi
Farmasi este alegerea ideala: produse dermatocosmetice...

FARMASI
Vezi noul
catalog Farmasi
